Zurück zu Stichting Dwaze Vaders Nachricht hinterlassen
Nachrichte 1538 zu 1552 von 5497
Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 26-11-2005 um 13:30:19

Irme, Bedankt voor je lieve woorden!
Jerry,

Je hebt gelijk. De overheid zou dit alles eens wat hoger op de prioriteitenlijst moeten zetten. Maar vergis je niet: het gaat niet alleen om wetten en regelgeving, het gaat met name op een mentaliteitsverandering bij onder andere (vaak oudere) rechters en advocaten, die eerder geneigd zijn om ervan uit te gaan dat kinderen beter af zijn bij de moeder dan bij de vader. Wetten en regels zijn makkelijk aan te passen, maar de manier waarop mensen denken (inclusief rechters) erg moeilijk.
Dat zal nog wel jaren duren.
Hou je taai !

Name Jerry
Stadt Amsterdam
Geschlecht Mann
Datum 26-11-2005 um 13:22:37

Ik vind de overheid moet wel wat doen met hun Adv en Rechters, niet alleen aan dat geld v/d mensen zitten en kaalplukken,erzijn mannen die misbruikt maken van vrouwen, maar erzijn ook vrouwen die misbruikt maken van hun rechten.Ik vind iemand gaat niet zomaar een Adv inhanden nemen het kost geld,tijd en moeite Het is niet zomaar dat men bij de rechters beland dan vind ik dat er genoeg bewijzen zijn om in actie tekomen door de rechters ( laten onderzoeken).Natuurlijk heb je hoop dat als ze groot zijn dan aan hun alles vertellen,maar soms weetje niet wat je terug krijgt, en dan zitje met je hoofd op je handen.(had je maar eerder gezien)telaat,Daarom moeten we opkomen en laten voorkomen en blijven vechten.( liever telaat dan nooit.

Gr, J.

Name Irme
Stadt brabant
Geschlecht Frau
Datum 26-11-2005 um 11:00:23

niets meer met haar te maken willen hebben, dat weet ik zeker!

Fijn weekend, liefs Irme

Name Irme
Stadt brabant
Geschlecht Frau
Datum 26-11-2005 um 10:59:15

Hey Maurice,

Tjeetje wat een rot situatie voor je...nooit accepteren natuurlijk! Ik snap echt niet waar die vrouwen het recht vandaan halen om alles aleen te bepalen.. Alsof je alleen maar goed genoeg bent om zaaddonor te zijn en geld te betalen. maar goed, je kunt er lang en breed over praten, ze luisteren toch niet. Afdwingen is de enige manier. En hopen dat je het wint! Ik heb wel besloten dat we er keihard voor gaan! De oudste is 6 en de jongste 4. Zodra ze iets ouder zijn weet ik zeker dat ze uit zichzelf gaan komen. Ik laat ze alles lezen zodra ze de leeftijd van 12 hebben en dan mogen ze hun eigen keuze maken! Tot die tijd proberen we het via de rechter. kun jij er niets tegen doen, ga naar zijn school toe, of naar sport, laat hem merken dat jij hem mist en je niet laat wegsturen door haar? je moet je niet laten afpoeieren, dat weet ik wel!
Ik walg van deze lage vrouwen, ze zouden geen moeder mogen zijn!
Lieve Maurice, jij komt er wel en wij ook, uiteindelijk zal jouw zoon

Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 22:27:17

Yep Jerry,

Dat zijn precies de advocaten die ik bedoel.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met hen, maar ik mag aannemen dat als ze de dwaze vaders een warm hart toedragen, de beste mensen zijn om je belangen te behartigen !
Succes en sterkte.

Maurice

Name Jerry
Stadt Amsterdam
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 19:52:35

Dank u wel Maurice.
Ik neem aan dat u deze drie Adv bedoeld die op de site van DV staan,Ik ga Maandag Bellen Ik wil niet het zelfde wat met mijn Ex is gebeurd ook met mijn zoon gebeurd..

Gr, J.

Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 19:18:35

Beste Jerry.

Een advocaat die zegt dat hij niets voor je kan doen is een advocaat die niets voor je zal doen. Dumpen die gast en ga op zoek naar iemand die wel weet waar hij het over heeft. Net zoals Irme wil ik je graag verwijzen naar de advocaten die hier op de site van de dwaze vaders staan. Dat zijn in ieder geval mensen met hart voor de zaak en hebben zich hierin gespecialiseerd.
Vechten, jongen, vechten !

Groetjes

Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 19:14:27

Beste Irme,

Nee, ik ben geen dwaze vader.
Ik ben een vader die zes weken geleden van zijn ex-vrouw te horen heeft gekregen dat ik per direkt geen omgang meer mag hebben, totdat Luuk (mijn zoon) geen "spanningen" meer zou hebben. Alleen... mijn zoon heeft helemaal geen spanningen, dit is ook door geen enkele specialist vastgesteld, dus is gewoon een verhaaltje wat ze heeft verzonnen. Het is namelijk "toevallig" dat mijn zoon afgelopen maandag 5 jaar werd en ik mocht hem niet eens zien. Ik heb het kadootje af moeten geven aan haar advocaat. Nee dwaas ben ik niet. Ik ben woedend en strijdlustig en als ik juridisch klaar met mijn ex-vrouw ben, is er niets meer van haar (en haar leugens) over. Ik weet dat sommige vaders hun kinderen al jaren niet hebben mogen zien, dus ik zeg enigszins nederig, dat het bij mij "gelukkig" niet zo erg is. Ik weet alleen nu niet of het daar niet op uit zal draaien... Dus het enige wat ik kan doen is vechten voor mijn lieve schat. Net als jullie doen...

Name Irme
Stadt Brabant
Geschlecht Frau
Datum 25-11-2005 um 17:23:17

Thanks Maurice!!
Heb vanmiddag al het dossier bij een nieuwe adv. gebracht, laten we hopen dat zij het voor ons gaat doen. Ben je zelf een "dwaze"vader?

Groetjes....

Name Jerry
Stadt Amsterdam
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 17:20:56

Beste mensen het is echt verdrietig met VP maar ik heb ook zo iets meegemaakt ik ben nog geen 11 mnd met me ex samen gewoond we hadden samen een huis met auto en alles erop en eraan na geboorte van mijn zoon heb zij mijn uithuis gezet. Ik heb een Advocaat in handen.ik wilde kinderbescherming inschakelen omdat ik erachter bent gekomen dat ze Psychische problemen heb ze heb mijn geld ge-eist als ik me zoon wil zien.Het is al bijna een jaar en maar 5 keren mijn zoon gezien en van alles is mijn Adv op de hoogte nu is de vraag hoe weet u dat een Adv goed is.???U betaald zoveel naast onvermogen heb ik 500E erbij betaald en sta nog op de zelfde plaatst Enige wat mijn Adv zeg ja we kunnen niks doen want mijn Ex is elke keer met een smoes of dan is ze ziek of geen oppas voor haar oudste kind of etc Het is over duidelijk maar toch gebeurd er niks.Inmiddels zijn ons huis op de veiling

Gr, Jerry.

Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 17:18:13

Overigens is het zeer te betwijfelen of jullie als jullie een procedure starten de kinderen nooit meer mogen zien. Vaak ziet de rechter het in het belang van het kind om toch omgang met zijn vader te hebben.
Wat jullie eerste advocaat zei is dan ook pure onzin. Wat jullie tweede advocaat zegt is niet geheel uit de lucht gegrepen, maar getuigt ook niet van veel hart voor de zaak. Misschien moet je maar weer eens op zoek naar iemand anders ? Misschien iemand die op deze site van de dwaze vaders wordt vermeld ? Dan weet je zeker dat ze gespecialiseerd zijn en iets positiever tegen de zaak aan zullen kijken.
Sterkte,
Maurice.

Name Maurice
Stadt Bergen op Zoom
Geschlecht Mann
Datum 25-11-2005 um 17:13:31

Het helpt soms inderdaad om je frustraties van je af te schrijven ! Goed zo !
Het enige wat ik je kan aanraden is een advocaat die zegt dat je kansen gering zijn en dat kinderen vaak door de rechter aan de moeder worden toegewezen, eens vragen of hij zich wel realiseert dat jullie in deze situatie juridisch gezien (zeker als je mediator een schriftelijk verslag maakt), behoorlijk sterk staan. En af gezien van de realiteit dat vaak kinderen aan moeders worden toegewezen, hoeft dat nog niet te betekenen dat dat nu ook het geval hoeft te zijn.
Ik zou hem 1 keuze geven: Of je vertrouwt in deze zaak en gaat er honderd procent voor of je verschuilt je achter de statistieken en dan zoeken wij iemand anders.
Advocaten willen graag geld verdienen, maar als zij al de handdoek bij voorbaat in de ring gooien, dan moet je je afvragen of je wel de juiste "bulldog" hebt om de strijd mee te voeren. Succes !

Name Irme
Stadt Brabant
Geschlecht Frau
Datum 25-11-2005 um 16:47:20

Ze zegt ook vreselijke dingen tegen de kinderen over hun vader, zo maakt hij hun toekomst kapot, is hij wegggegaan bij hun dor-voor mij etc etc. Al jullie geld maakt hij op aan dat wijf van hem..De kinderen zijn 4-6 jaar oud. Ik word er misselijk van, zodoende heb ik de raad v kinderbesch. dus al 3 x gebeld en ook meldpunt kindermishandeling. deze zeggen gewoon heel simpel dat er een wachtlijst is van een half jaar! Ongeloofelijk!!! Toch zoek ik de bevestiging dat welke stappen wij nu nemen dat dat de juiste zijn en dat die jochies niet in een gevecht verstrikt raken ik wil ze daar juist voor behoeden. maar ze bij zo´n moeder aan hun lot overlaten dat kan ik ook niet. Zo ik ben al veel frustratie kwijt nu door dit te typen...

Name Irme
Stadt Brabant
Geschlecht Frau
Datum 25-11-2005 um 16:36:02

naar voren halen. We hebben vanmorgen een gesprek gehad met een (nieuwe advocaat) maar deze zegt dat het geen zin heeft want de moeder krijgt vrijwel altijd de kinderen toegewezen. Uiteraard leggen wij ons hier niet bij neer. Ik heb al 3 keer met de raad voor kinderbescherming gesproken en die vertellen ons dat we wijziging verblijfplaats moeten aanvragen met daarbij direct een omgangsregeling voor de moeder. Tevens willen we dat de mediator een verslag maakt van die anderhalf uur bij hem.
De advocaat die we voorheen hadden zegt alleen dat als we dit traject ingaan we het risico lopen dat we de kinderen helemaal niet meer te zien krijgen?? Dat kan ik me niet voorstellen en zeker niet omdat de mediator haar ook al na 5 minuten doorhad.Ik kan en wil ze niet in de steek laten en hoop dat we het juiste doen!

Name Irme
Stadt Brabant
Geschlecht Frau
Datum 25-11-2005 um 16:30:43

Beste Maurice,

Bedankt voor je snelle reactie.. Helemaal mee eens. Zo heb ik het ook gezien en hoop elke keer dat het tijdelijk is. De rechter heeft bij voorlopige voorzieningen al een mediator (op ons verzoek) aangesteld, ze is daar 1 keer met mijn vriend geweest. Ze viel na 5 minuten al door de mand en de mediator heeft haar eens goed toegesproken. Deze man zegt tegen mijn vriend ook duidelijk dat het geen zin heeft en dat ze dusdanig gefrustreerd is en gestoord gedrag vertoond dat wij onze tijd verdoen. Het schijnt een extreem geval te zijn. Ze was erg verontwaardigd dat deze man haar doorhad en belde na de mediaton mijn vriend op om te zeggen dat ze niet meer wilde gaan, tenzij hij 40000 euro overmaakte. ze vergelijkt de kinderen dan ook constant met geld. Onbegrijpelijk in mijn ogen! De mediator heeft een brief gestuurd naar de rechter dat ze niet wenst mee te werken aan mediaton! In ons voordeel zou je zeggen. De rechtzitting vindt pas plaats op 29 januari, maar wij willen

Vorige mißbrauch - disclaimer - helpdesk - © write2me Folgende